Sebuah Kisah Klasik Utk Masa Depan



2.30 pagi,sabtu 1/5/2010,aku selamat smpi di rumah aku. boleh dikatakan seharian aku tido di katil ku yg empuk ni.hehe,530 petang sabtu baru aku bgn klu xsilap aku.haha.

aku online,seperti biasa,tabiat ku suka melayari blog yg bermanfaat utk aku membaca.Tetapi mostly posting @ entri yang baru semuanya berbaur kesedihan.aku baru sedar,yes betol.semua tentang kesedihan kerana akan meninggalkan kawan2 yang sekian lama sudah kita kenal.

Ini termasuklah blog kawan aku,aka pidot...sori pidot,aku baru perasan entri ang suma sedih2 :)....sebagai seorang lelaki yg mmg terkenal dengan sikap macho dan ego,lelaki juga ada perasaan sedih.mereka juga berhak utk sedih.same goes to girl.

kawan2 memang sukar utk digambarkan.begitulah apa yang cuba dismpikan oleh gambar di atas.tetapi ade sebab mengapa kite kene berpisah...tibe2 aku teringat dengan lagu sheila on 7,tajuk lagu - sebuah kisah klasik utk masa depan.

lirik yang cukup mendalam,ade meaning.Mengapa kite perlu berpisah,mengapa kita bersuka ria di saat kite bersama,dan saat sewaktu kite bersama yang akan buat kite rindu dan dibanggakan di masa depan.

sedikit cebisan lirik dari lagu sebuah kisah klasik untuk masa depan

Bersenang-senanglah
Kar'na hari ini yang 'kan kita rindukan
Di hari nanti sebuah kisah klasik untuk masa depan
Bersenang-senanglah
Kar'na waktu ini yang 'kan kita banggakan di hari tua

Sampai jumpa kawanku
S'moga kita selalu
Menjadi sebuah kisah klasik untuk masa depan
Sampai jumpa kawanku
S'moga kita selalu
Menjadi sebuah kisah klasik untuk masa depan

aku xsangka yang lagu ini akan beri maksud yang mendalam masa aku dgr lagu ini beberapa tahun yang lepas....life must go on,i forget just why :)

3 comments:

pidot86 said...
on

we get then we lost..
never lost, never miss.
then we know what is miss means.

yariennisha. said...
on

hmm.. kalau kau sediakan player untuk lagu ni kan best..
lirik dia cambest..
:)

PaaNz said...
on

hehe..aku xterpikir la nk sediakan player...

youtube kan ade :)

Post a Comment

Find It