none aka kosong aka empty

saat aku menulis posting ini,dalam 2 jam yang lepas,aku selesai menjawab paper terakhir aku di UTM.Ini merupakan semester terakhir aku. Perasaan gembira kerana , aku boleh dikatakan sudah berjaya utk menggenggam segulung ijazah buat kedua ibu bapa ku,dan juga utk diri ku (un-officially)

alhamdulillah,aku berjaya.tetapi aku terfikir sejenak, adakah aku akan dapat rasa semula moment2 semasa aku di UTM?

saat makan beramai2 dgn kwn2,study sama2,hang out sama2,sembang2 dan macam2 lagi...moment seperti ini susah utk aku dapat kembali...itu belom kira lagi mmber tolong kite disaat kite dalam kesusahan...dan byk lagi...

so,gune la peluang yg ada skg ni,sebaik mgkn dgn rakan2 mu sekalian.susah utk kita mencari kawan yg boleh bersama kite sewaktu senang dan susah.

buat rakan2 ku,aku sungguh bersyukur kerana ada manusia yg mcm kamu.bermacam2 jenis kerenah yg buat aku hepi :)

to all my frens,thanks a lot...
maybe we can meet again....

5 comments:

pidot86 said...
on

hopefully !!!!

MR Bang Miji said...
on

ko pasti merindui saat bersama member2x di zmn u

PaaNz said...
on

tahu xpe.... huhuhuh

|yanA Azizi| said...
on

oh ini blog paan rupe nye!. =D

PaaNz said...
on

eh sape tu?hahahhaha :)

Post a Comment

Find It