Musim Transformer!

Dah tgk Transformer 2 blom?
sape yg blom tgk,g la panggung wayang terdekat
rugi xtgk cite ni,cite yg padat ngn aksi....

cite ni betol2 satu fenomena bagi aku,sebab ape?
sebab wayang2 kat area2 kl ni,sume fully booked utk cite transformer 2 ni smpi la skg
best sgt ker?hehhehe

memang best pon beb,xrugi klu tgk buat kali kedua
tp make sure beli tiket awal xpon booking online....klu korang perasan la...
korang g mana2...msti ada je simbol transformer la...baju transformer la..
ringtone transformer...aku pegi parkson pon,byk jual figura transformer..
lepak kat kedai mamak pon,dgr orang smbang psal transformer...
termasuklah aku...hehehehehe

sebab tu aku ckp die satu fenomena...tahniah kepada Michael Bay...berjaya buat transformer ni satu fenomena yg bg aku..amat luar biasa...
klu diikutkan sebelum Michael Bay ni buat filem transformer,rmi pengkritik filem kata filem ni xmampu utk berjaya...
ada possible nye,sebab....logik ke die nk buat robot di layar perak convert jadi kereta ngn robot,looks like real??

tp tgk la skg...die berjaya tutup mulut pengkritik filem...mmg real abes...superb beb...
congrats Michael Bay...


By..

PaaNz..WaZza...

1 comments:

yariennisha. said...
on

Yeaa~
aku juga seorang fan kepada transformers itu..
cool gile! ^^

Post a Comment

Find It