Lama aku tidak ber-Blog

memang lama aku xtulis ape2 kat blog nie, banyak isu yg aku nk sampaikan tapi xde masa. kehidupan semester akhir aku di IPTA penuh dengan bermacam2 keje. yang paling utama ialah PSM.PSM= projek susahkan mahasiswa hehe

aku mmg xde bende nk ckp,aku nk story pasal diri aku je kali ini. aku stop blog dalam 2 bulan lepas disebabkan kawasan hostel aku ni dah xde wi-fi. yuran bayar utk wifi tp aku xdpt gune,ape kes ni.

kemudian, di bebani pulak dgn PSM,pastu thesis writing dan final exam.aku tulis post ni pon sebab aku dah setel thesis aku dimana begitu susah utk mencari idea utk aku menggoreng.

to be truth, aku tidak hebat utk menggoreng ayat dalam bahasa omputeh berbanding melayu.sebab itu aku mengerah otak aku begitu payah utk menyiapkan thesis.Buat kawan2 ku yg masih on the way buat thesis,buat la sehabis baik.

jangan la menjadi sebuah mesin potostat kerana itu adalah projek diri anda sendiri, bukan projek tiru dan salin sekadar utk lulus subjek PSM sebaliknya ia boleh improve our writing skill in english.

masa depan anak2 terletak di tangan mahasiswa sekarang,mahasiswa yg berpegang kepada prinsip tiru dan salin .Fuh!cam ne la agak nye eh, be a thinker not a fighter!


plagiarism is a crime!!!

3 comments:

blogger said...
on

yes..it true!!!!

pidot86 said...
on

yes.. correct correct correct.. did i do that thing.

PaaNz said...
on

ni correct correct correct tiru SK ka???wakakakkak

Post a Comment

Find It